Інтернет – головне джерело інформації для американців (результати дослідження)

Інтернет став головним джерелом отримання інформації американцями, про що свідчать результати останнього дослідження, проведеного некомерційними організаціями “П’ю Інтернет” і “Амерікен лайф проджект”. В ході цього дослідження з’ясувалося, що дві третини американців звертаються до онлайнових ресурсів за інформацією в галузі охорони здоров’я, діяльності урядових установ, новин і комерції.

В опублікованому 29 грудня короткому резюме доповіді за підсумками дослідження говориться, що ті, хто регулярно користується послугами Інтернету, і навіть ті, хто ніколи не заглядає у всесвітню мережу, вважають онлайнові можливості вельми надійним джерелом інформації. Три чверті користувачів Інтернету повідомили про те, що в більшості випадків їм вдавалося знайти необхідну інформацію. Багато з них заявили, що Інтернет – це джерело інформації, до якого вони звертаються в першу чергу.

Відповідаючи на конкретне запитання про те, куди вони будуть звертатися в наступний раз, коли у них виникне необхідність в отриманні інформації, 58% користувачів Інтернету заявили, що звернуться до онлайнових джерел в пошуках інформації про діяльність уряду, і тільки 28% опитаних сказали, що скористаються телефоном.

Нижче наводяться витяги з доповіді за результатами цього дослідження:

Сьогодні, коли понад 60% американців мають доступ до Інтернету і 40% користуються онлайновими послугами протягом більш ніж трьох років, можна стверджувати, що Інтернет перетворився на основне джерело інформації. Його популярність і надійність підвищили довіру американців до інформації та послуг, які можна отримати в режимі прямого доступу. Коли виникає необхідність в отриманні інформації в галузі охорони здоров’я, послуг урядових установ, новин та інформації комерційного характеру, приблизно третина американців розраховує на отримання такої інформації і таких послуг в онлайновому режимі, і навіть ті 40% американців, які не є користувачами Інтернету, висловлюють впевненість в тому, що інформацію в цих найважливіших областях можна там знайти.

Користувачі Інтернету бачать в ньому джерело інформації в галузі охорони здоров’я, діяльності урядових установ, новин і придбання товарів. Приблизно 80% користувачів Інтернету заявили, що звертаються до всесвітньої мережі за подібною інформацією. Така довіра засноване на досвіді користування Інтернету. Приблизно три чверті користувачів Інтернету, які зверталися в мережу за інформацією в перерахованих областях, знаходили потрібну інформацію. Для багатьох користувачів Інтернет став джерелом, до якого вони звернуться в першу чергу, коли їм знадобиться інформація про послуги урядових установ або закладів охорони здоров’я.

Ось як розподілилися відповіді американців на питання про конкретні областях інформації та довіру до здатності Інтернету задовольнити їх інформаційні потреби:

– Інформація або послуги урядових установ: 65% всіх американців розраховують, що така інформація є в мережі; так вважають 82% тих, хто користується, і 39% тих, хто не користується Інтернетом.

– Інформація в галузі електронної комерції: 63% всіх американців розраховують, що та чи інша компанія має свій веб-сайт, на якому можна отримати інформацію про продукт, який вони збираються купити. Так вважають чотири п’ятих (79%) тих, хто користується, і 38% тих, хто не користується Інтернетом.

– Новини: 69% американців розраховують знайти достовірні і свіжі новини в онлайновому режимі; так вважають 85% тих, хто користується, і 43% тих, хто не користується Інтернетом.

– Інформація в галузі охорони здоров’я: 67% американців розраховують на те, що їм вдасться знайти достовірну інформацію на медичні теми в режимі онлайн; так вважає 81% тих, хто користується, і 45% тих, хто не користується Інтернетом.

В цілому, 84% всіх американців розраховують на отримання онлайнової інформації, по крайней мере, в одній з перерахованих вище областей. Іншими словами, так вважають майже всі користувачі Інтернету (97%) і більшість тих, хто не є користувачами Інтернету (64%).

Інша картина складається, коли мова йде про персональну інформацію. Тільки 31% американців очікує знайти достовірну онлайнову інформацію про інших людей; так вважають 35% тих, хто користується, і 25% тих, хто не користується Інтернетом. Правда, 58% користувачів Інтернету впевнені в тому, що зможуть зв’язатися з іншими людьми за допомогою електронної пошти.

У більшості випадків постійні користувачі Інтернету знаходять те, що їм потрібно – показник успішності пошуку становить понад 70% по всіх категоріях інформації. Що ж стосується новин, то 41% користувачів говорять, що завжди знаходять в мережі ті новини, які вони хочуть дізнатися.

Існує маса фактів, що підтверджують, що сьогодні Інтернет є основним засобом отримання ключової інформації багатьма людьми.

– Відповідаючи на питання про те, куди вони будуть звертатися в наступний раз за інформацією про урядовому закладі чи надаються ним, 58% користувачів Інтернету заявили, що скористаються онлайновими можливостями для отримання такої інформації; 28% відповіли, що спробують отримати таку інформацію по телефону. Коли це ж питання було поставлене всім американцям, то 39% відповіли, що скористаються онлайновими ресурсами. Приблизно стільки ж опитаних (37%) заявили, що будуть користуватися телефонним зв’язком.

– Відповідаючи на питання про те, куди вони будуть звертатися в наступний раз за інформацією на тему охорони здоров’я та медицини, користувачі Інтернету заявили, що в рівній мірі готові звертатися як до ресурсів Інтернету, так і безпосередньо до лікарів; 46% сказали, що наступного разу звернуться за шуканої інформацією в Інтернет, а 47% – до лікарів-спеціалістів. В цілому, 31% всіх американців мають намір шукати таку інформацію в Інтернеті, а 59% будуть звертатися до лікарів.

Що ж стосується бізнесу, то тут ясно, що наявність інформації у вигляді онлайнових ресурсів має важливе значення, незалежно від того, чи займається та чи інша компанія продажем своїх товарів або послуг через Інтернет. Якщо магазин пропонує онлайнову інформацію про свої товари – навіть при тому, що їх не можна придбати через його веб-сайт – майже половина всіх американців (46%) кажуть, що, швидше за все, відвідають це магазин для покупки потрібного товару. Приблизно стільки ж респондентів (45%) заявили, що це не вплине на їх вибір, причому голоси розподілилися порівну між тими, хто є і не є постійними користувачами Інтернету.